Selasa, 19 Jun 2018

CONTOH PERAKUAN PENULIS UNTUK LAPORAN

PERAKUAN PENULIS


“Dengan ini saya akui bahawa laporan ini adalah hasil kerja saya sendiri dan dibuat berdasarkan undang-undang yang termaktub di bawah peraturan Kolej Vokasional. Ia adalah asli berpandukan daripada rujukan yang telah dilakukan oleh saya.

Saya dengan ini berjanji sekiranya laporan yang dilaksanakan oleh saya melanggar mana-mana syarat yang tertera di atas, segala hasil kerja saya akan digagalkan dan didapati sebagai tidak melengkapkan diploma dan bersetuju untuk dikenakan sebarang tindakkan undang-undang di bawah peraturan Kolej Vokasional.”





_______________________________________
..........................NAMA PELAJAT..........................
Nama Pelajar & Tandatangan





______________________
Nombor Matrik Pelajar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan