Selasa, 19 Jun 2018

CONTOH UNTUK PENGHARGAAN BAGI LAPORAN INDUSTRI (LI)

PENGHARGAAN


“Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang”

Alhamdulilah, bersyukur saya kehadrat Illahi kerana dengan limpah kurnianya dapat saya menamatkan latihan industri ini dengan sempurna dan juga tidak ketinggalan dapat saya menyiapkan laporan akhir latihan industri tepat pada waktunya. Selama ....................., iaitu dari ................................... hingga .................................... saya telah menjalani latihan industri di ..................................................

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ........................... iaitu penyelia latihan industri dari Kolej Vokasional ............. untuk tunjuk ajar dan nasihat bagi proses menyiapkan laporan akhir ini.

Tidak ketinggalan juga, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak ...............NAMA SYARIKAT......................... kerana sudi mengambil saya dan memberi tunjuk ajar sepanjang ................... bulan saya menjalani latihan industri. Terutama kepada ...............NAMA...................... kerana memberi tugasan, tunjuk ajar dan memberi ilmu pengetahuan yang berguna sepanjang saya menjalani latihan industri di ...............NAMA SYARIKAT.......................

Terima kasih juga kepada kedua ibu bapa kerana membimbing saya dalam sepanjang menjalani sesi diploma dan latihan industri ini. Akhir kata, saya ingin meminta maaf jika ada kekurangan dari diri saya sendiri sepanjang menjalani latihan industri ini.


SEKIAN TERIMA KASIH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan